dijous, 2 de juny del 2011

PLANTEJAMENT CONTINUÏTAT

EL CAS D’EN JEP
En el cas d’en Jep aquesta que jo he plantejat és una solució pel moment en que es troba l’alumne i en relació a un camp de coneixement determinat com és el de ciències socials.

Aquest procés serveix per fer un primer pas amb l’alumne i dotar-lo de nocions bàsiques del món que habita per ajudar-lo a endinsar-se, mica en mica, en altres realitats, com poden ser els moments històrics que troba en els llibres, i poder donar un sentit més significatiu al seu procés d’aprenentatge.

Penso que donades els característiques de l’alumne aquesta seria una solució a curt termini però que més endavant s’haurien de fer noves propostes per renovar la il·lusió o la novetat en el contingut i procediment presentar per tal que l’alumne renovi el seu entusiasme davant la tasca.

Les TIC però ens ofereixen infinites possibilitats d’entorns d’aprenen5tatge que els professionals de l’educació hem d’aprofitar per reconduir situacions complicades d’aprenentatge o més aviat d’aptitud davant els aprenentatges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada