dijous, 2 de juny del 2011

PLANTEJAMENT CONTINUÏTAT

EL CAS D’EN BLAI

Amb aquest alumne el que queda és intentar gestionar primerament els seus problemes d’absentisme al mateix temps que s’hauria d’esbrinar si hi ha més dificultats darrera aquest absentisme més enllà de les que ja coneixement de l’alumne que hagi accentuat en els últims temps aquestes situacions.

Donat que l’alumne encara es troba a segon tenim temps de reconduir-lo per tal que pugi acabar els seus estudis i graduar-se en la ESO o reconduir-se cap a un PQPI per tal d’evitar que faci un abandonament total el sistema acadèmic.

El seu seguiment però, ara per ara, té un caire més social que acadèmic i primer s’ha de resoldre l’absentisme per després poder incidir més en aspectes relacionats amb els aprenentatges.

En quan al desenvolupament dels reforços he de dir que no he tingut la oportunitat d’ajudar molt l’alumne ja que en tot el temps que han durat les meves pràctiques ens hem vist en tres ocasions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada